|
admin
[admin]
Site Kurucusu
Kayıt Tarihi: 15.04.2010
İleti Sayısı: 403
Şehir: Ankara
Durum: Forumda Değil
E-Posta Gönder
Özel ileti Gönder
|
Konu Tarihi: Bugün, 17:07
Eğitim önemli ve mutlaka en az lisans seviyesinde bir coğrafya fizik astronomi kimya biyoloji gibi jeoloji gibi pozitif bilimler bitirmek lazım bu devirde. Tiyatro veya sinema diye üniversite bitirmiş ama doğa bilimlerinden eksik kalmış.Sosyal bilimler,sanat, müzik ve değişik sözel bölümler mutlaka çok kıymetli ama bu devirde pozitif bilimler mutlaka öğrenilmesi gerekiyor yoksa böyle konuşanlar çok olur.
|