|
admin
[admin]
Site Kurucusu
Kayıt Tarihi: 15.04.2010
İleti Sayısı: 403
Şehir: Ankara
Durum: Forumda Değil
E-Posta Gönder
Özel ileti Gönder
|
Konu Tarihi: Bugün, 18:02
İyi günler.
Ben Yenibosna xxx kurs müdür yardımcısıyım. Kurumun sahibi değilim tıpkı hocalarımız gibi çalışan bir personelim.
Yenibosna şubesi adına bilgilendirme paylaşayım.
Sizlere gözlemlerimi ve maaş yönünden mağdur olduğunu söyleyen hocalarımızın kuruma yaşattıklarını ifade edeyim.
Onları dinlemişsiniz onların gözünden, aynı şekilde idareciler olarak bizleri de dinleyin lütfen.
Hocalarımız mağduriyetlerini sizlere ifade etmiş.
Bir öğretmen olarak sadece derse girip sadece ders anlatıp maaş alan tek yer memuriyettir.
Biz hocalarımızın kendilerini işten parçalamalarını ya da kendilerini velilere karşı ezdirmelerini asla talep etmedik.
Ancak işe ilk başlayacakları zaman imkanlarımızı ifade edip aylık danışmanlık raporları yaparak velileri aramaları, öğrencilere karşı belli mesafede ilgi ve alaka, öğrencinin zorlandıkları yerlerde sizlerin devreye girmeleri gibi birçok bilgilendirme paylaştık ve tüm hocalarımız da her imkana tamam diyerek aramızda yerlerini aldılar.
Takdir edersiniz ki biz devlet okulu değiliz ya da bilgi evlerinde çalışan öğrenci var ya da yok Ne fark eder düşüncesinde olan bir kurum değiliz özel bir kurumuz ve her öğrencinin getirdiği ücreti alarak burada öğretmenin maaşını ödemekle ilerliyoruz. Hocalarımız bu çocuk şımarık, bu çocuk terbiyesiz, bu çocuğun velisi cahil, bu çocuğa ne kadar anlatırsan anlat zaten anlamaz, burası zaten Yenibosna buradaki çocuk öğrense ne öğrenmese ne şeklinde birçok öğrencimizi o kadar burada mağdur ettiler ki ve takdir edersiniz ki bir öğrencinin kaydının alınması çok zordur. öğretmene öğrenciyle bu şekilde konuşamayacağını, ilgilenmek istememe gibi bir lüksünün olmadığını, her öğrencinin maaşlarını ödeme noktasında hepimiz için çok kıymetli olduğunu sık sık hatırlatıp ifade ettim, ancak hocalarımız olaya böyle bakmayıp bu yıl kurumdan 30'a yakın öğrencinin kaydının silinmesine yönelik bir bloklaşma oluşturdular. Birlik oldular ve benim totalde 30'un üzerinde öğrencim kayıt iptal yaptı takdir edersiniz ki derse girenler öğretmenler öğrenci öğretmeni severse öğretmen sınıf içinde belli bir hakimiyetini ve duruşunu sergilerse biz zaten bu konuda hocamızın arkasındayız. hiçbir çocuk saygısızlık yapamaz hatta bir hocamıza çocuk anlamadığı için üç kere soru sormuş hocamız sınıfın içinde çocuğa Sen gerizekalısın anlamazsın demiş bu şekilde davranan bir öğretmen maaş mağduriyetinden söz edebilir mi sizce. Ve bu öğretmenimiz utanmadan maaş mağduriyeti mesajlarını yazan ve beğenen kişi. Hocamız işleyişi bilmiyor olabilir ama biz durumu ifade ettiğimiz halde ve kayıt iptallerimizin sayısı arttı dediğimiz halde bu şekilde bir yol ve politika izlediklerinde sizce kurum içerisinde kolektif ilerlemiş oluyor muyuz? her kayıt iptalin geri ödemesini yapmak mecburiyetinde olduğumuz için velilerden ödeme gelmek yerine daha biz kendi kasamızdan ödeme çıkarıp veli'ye vermek zorunda kaldık yıl boyunca ve bu sebepten ötürü Yenibosna şubesi öğretmenin bu işgüzar tavrı ve öğretmenler arası oluşturulan birlik sebebiyle gerçekleşen kayıt iptaller yüzünden bu yıl maaş gecikmesi yaşadı. Kendi açınızdan baktığınızda bir öğrencinin kaydını alıp 2 hafta sonra öğretmen çocuğa geri zekalı senin okumana gerek yok deyip Veli de bunu gelip bize söylediğinde biz de yukarıya çıkıp öğretmenle konuyu teyit ettiğimizde öğretmen Evet söyledim dediğinde sizce biz burada ne yapabiliriz. Saygısızlık ve terbiyesizlik yapan öğrencinin kaydını zaten idare olarak biz kendimiz siliyoruz. Terbiyesiz bir öğrenci gider yerine daha düzgün bir öğrenci gelir düşüncesi içerisindeyiz. Ama bu yıl tüm öğretmenlerimiz kurumda ders anlatıp öğrenci ile ilgilenmek yerine her biri ayrı bir telden ses çıkarıp kuruma verilebilecek en büyük zarar olan kayıt iptalleri gerçekleştirdiler. Ve ben kayıtlarımız bizim için önemli buradan maaşlarınızı sağlayabiliyoruz buradan ilerleyebiliyoruz tüm dershaneler gibi dediğimizde hocalarımızın verdiği cevap biz palyaço değiliz. Toplantı ortasında böyle patavatsızca konuşmak hiçbir şekilde doğru değil. Şu an tüm kurumlar gerçekten çok zorlukla ayakta duruyor elinden geldiğince kayıt alarak kayıttan aldığı ücretlerle hocalarının paralarını veriyor. Ancak kovayı siz bardakla doldurmaya çalışırken aynı kova sahiplerinden birinin kepçeyle dışarıya su boşaltması doğru mu?
Gruplardan yazılan yazıyı ve bu yazıyı beğenenler Bu yıl aramızda kurumun batmasına yemin etmiş olan öğretmenlerdir. Bir yapıyı tek başınıza inşa edemezsiniz ayakta tutmak için ekibinize ihtiyacınız vardır.
Benim hocalarım Bu yıl aramızda ilk defa katılan öğretmenlerdi. Ve hepsinin neredeyse ilk yılıydı çalışma hayatında. Daha önce tecrübeleri olmadığı için biz tecrübe kazanma imkanı sağladık onlara çalışma imkanı tanıyarak. Mobing'den söz etmişler nasıl davranacaklarınız veliyle nasıl konuşacağını LGS öğrencisiyle ilk defa ortaokula başlayan bir çocuğa nasıl davranılması gerektiğini bilmeyen hocama nasıl davranması gerektiğini söylemek mobing midir?
İlk danışmanlık aramasını aylar geçmesine rağmen ve maaşlarını o aralıkta düzenli almalarına rağmen yapmadıkları takdirde yapmaları gerektiğini söylemek mobing midir?
Lütfen öğretmenlerimiz keşke maaşlarının niçin geciktiğini, şu an benim size verdiğim bilgilendirme gibi verselerdi kuruma yıl içinde ne yaptıklarını anlatsalardı emin olun siz o yazıyı orada paylaşmazdınız.
Biz idareciler olarak derse giren kişiler değiliz derse öğretmen girer öğretmen de öğrenciyi zekasına, velisinin eğitim seviyesine göre aşağılayıp köşeye çekip hakaret ediyorsa biz buna sessiz kalamayız ve müdahale ederiz.
Çünkü burada kayıtları idareciler olarak biz alıyoruz ve biz daima öğretmenlerimizin maaşlarını öne koyarak her zaman hareket ediyoruz.
Tüm kolej ve kurslar gibi maaşlar öğrencilerin ödedikleri ödemelerle öğretmenlere verilebilir.
Bizim öğretmenimiz de aldığımız öğrenciyi daha ayı dolmadan kurumdan ağlatarak gönderip kayıt iptaline sebebiyet veriyorsa ve bizim kasamızdan kasamıza para girmesi gerektiği halde kasamızdaki parayı çıkarmamızı sağlıyorsa ve buna da sonrasında maaş ödenemediğinden dolayı mobbing baskı diyorsa bence öğretmenlerimiz ekip çalışmasında Ne yapıp ne yapmadıklarını oturup bir daha düşünmeliler.
Ben de tıpkı tüm hocalarımız gibi buranı bir personeliyim.
Bugün buradayız Ama daha sonraki yıllarımızda nerede olacağımızı bilemeyiz bu kurumun sahipleri de değiliz.
Diğer şubeler için bir şey diyemem ama bu şubenin idarecilerinden biri olarak emin olun olaylar öğretmenlerimizin öyle anlattığı gibi değil burada kayıt iptallerle bizler maalesef ki uğraşıyoruz.
Umarım hocalarımız hani diyorlar ya Yenibosna xxx kursa gitmeyin maaş bilgisini bilerek hareket edin, İnşallah yeni çalışacakları yerlerde, kurumlarda hocalarımızın öğrenci kayırarak ilerlediğini ve kuruma ilerleyen süreçlerde zarar vereceğini İnşallah bilerek hocalarımızı alırlar.
Diyebilecek bir şeyim kalmadı.
Umarım herkesin hayatında daha farklı güzellikler gerçekleşir.
Ama gerçekten burada idaredeki personeller olarak bu yıl hocalarımızın her şeyi sadece kendileri biliyor havası sebebiyle çok fazla zarar gördük. Yeni kayıtlar alarak hocalarımızın maaşları, en azından bu şube adına konuşuyorum ki verilecektir.
Sizlere de iyi çalışmalar dilerim.
Tabii ki hocam atabilirsiniz
24 Haz 2026
|